Hatékonyabb kereskedelem

A CRM rendszer bevezetésével kiemelt cél, hogy az értékesítési folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váljanak, az értékesítési eredmények javuljanak, egyre több sikeres eladás és keresztértékesítés történjen.

Ezt támogatja, hogy a korábban egyénileg füzetben, naptárban, Excelben és számos egyéb módon vezetett ügyfél információk egy helyen, egy rendszerben rögzítésre kerülnek, a szükséges biztonsági és jogosultsági szintek beállítását követően online elérhetővé válnak az értékesítési folyamatban résztvevők (értékesítők, támogatók, számlázók, ügyfélszolgálatosok) és a vezetők számára.

A rendszer könnyű kezelhetősége lehetővé teszi, hogy az értékesítőknek a hosszas adminisztráció helyett több idejük maradjon az értékesítésre.

 

Javasolt felhasználási területek a kereskedelem terén:

  • Kereskedők részére előírt tevékenységek és azok ellenőrzése
    pl. telefonos megkeresések, látogatások, tárgyalások, ajánlatok, szerződések száma, eredménye
     
  • Kereskedelmi előrejelzés
    megrendelés, szerződéskötés valószínűségének rögzítése, a várható árbevétel lekérdezése
     
  • Hatékonyabb és rövidebb értekezletek
    a riportokból az normál üzletmenet eredményei gyorsan áttekinthetőek, így több figyelem jut a problémák kezelésére, megoldására
     
  • A munkatársaknak a saját teljesítményükről, eredményeikről nem kell külön kimutatást készíteniük
    pl. egyszerű, gyors, átlátható jutalék elszámolás
     
  • Tömeges e-mail kommunikáció lehetősége az ügyfelekkel
    pl. hírlevél kiküldése, szerződés lejártáról előzetes értesítés
     
  • Ügyféllojalitás-növelő információk nyilvántartása
    hobbi, születésnap, névnap, gyerekek

Tudjon meg többet!

  • Hatékonyabb kereskedelem +

    A CRM rendszer bevezetésével kiemelt cél, hogy az értékesítési folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váljanak, az értékesítési eredmények javuljanak, egyre több Bővebben
  • Jelentések (riportolás) +

    Egy CRM rendszerbe azért viszünk adatokat, hogy azokat struktúrált formában le tudjuk kérdezni és ezekből következtetéseket tudjunk levonni. Az iT-System Bővebben
  • Kinek ajánljuk az iT-System CRM rendszert? +

    Elsősorban azon kis- és középvállalkozások részére, akik sok vevővel, partnerrel állnak kapcsolatban, és ahol a kitűzött üzleti célok elérése és Bővebben
  • Költséghatékonyság +

    A CRM rendszer hosszú távú megoldást jelent, így a bevezetésének mérlegelésekor a szolgáltatásért fizetendő összeg mellett figyelembe kell venni a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • Személyi információ menedzsment +

    A CRM rendszer alapvető funkciója, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos összes eseményt egy helyen megtaláljuk. Ezek az események azonban, ha még Bővebben
  • Testreszabás = Egyszerűsítés! +

    Fontos, hogy a CRM bevezetésekor a rendszer használata könnyen és gyorsan elsajátítható legyen és zökkenőmentesen megtörténjen az átállás. Azonban a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • 1