Jelentések (riportolás)

Egy CRM rendszerbe azért viszünk adatokat, hogy azokat struktúrált formában le tudjuk kérdezni és ezekből következtetéseket tudjunk levonni.

Az iT-System CRM megoldása komplex jelentések összeállítását támogatja, nem csak az adott modul, de kapcsolódó modulok információival együtt. A riportok bármikor lekérdezhetők, így „műszerfalként” valós idejű információt adnak annak gyors áttekintésére, hogy minden a terv szerint halad-e. Teljesítményértékeléshez, későbbi elemzéshez automatikus riportálás állítható be meghatározott időnként, ezeket e-mailben, Excel vagy pdf formátumokban kapjuk meg.

 

Mind a vezetői döntésekhez, mind a tervezéshez (termék, folyamat) visszacsatolást nyújtanak a rendszerből kinyerhető riportok. Például:

  • Tervezéshez több adatot nyújt:
  • mely termékek, szolgáltatások, kampányok a legsikeresebbek?
  • mely vevőcsoportoknál a legeredményesebb az értékesítés?
  • mennyi a kereskedőktől reálisan elvárható teljesítmény?
  • üzleti ciklusok hosszának elemzése (megkereséstől a lezárásig).
  • Kevésbé eredményes kereskedőknél az okok megtalálása:
  • hol akad el az értékesítési tölcsérben?
  • mire kell jobban odafigyelnie?
  • hol kell vezetői támogatást adni?

Tudjon meg többet!

  • Hatékonyabb kereskedelem +

    A CRM rendszer bevezetésével kiemelt cél, hogy az értékesítési folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váljanak, az értékesítési eredmények javuljanak, egyre több Bővebben
  • Jelentések (riportolás) +

    Egy CRM rendszerbe azért viszünk adatokat, hogy azokat struktúrált formában le tudjuk kérdezni és ezekből következtetéseket tudjunk levonni. Az iT-System Bővebben
  • Kinek ajánljuk az iT-System CRM rendszert? +

    Elsősorban azon kis- és középvállalkozások részére, akik sok vevővel, partnerrel állnak kapcsolatban, és ahol a kitűzött üzleti célok elérése és Bővebben
  • Költséghatékonyság +

    A CRM rendszer hosszú távú megoldást jelent, így a bevezetésének mérlegelésekor a szolgáltatásért fizetendő összeg mellett figyelembe kell venni a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • Személyi információ menedzsment +

    A CRM rendszer alapvető funkciója, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos összes eseményt egy helyen megtaláljuk. Ezek az események azonban, ha még Bővebben
  • Testreszabás = Egyszerűsítés! +

    Fontos, hogy a CRM bevezetésekor a rendszer használata könnyen és gyorsan elsajátítható legyen és zökkenőmentesen megtörténjen az átállás. Azonban a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • 1