Kinek ajánljuk az iT-System CRM rendszert?

Elsősorban azon kis- és középvállalkozások részére, akik sok vevővel, partnerrel állnak kapcsolatban, és ahol a kitűzött üzleti célok elérése és a hatékonyabb működés érdekében nyitottak és vállalkoznak egy új, a CRM szemlélet bevezetésére és ezzel együtt támogató eszközként az iT-System CRM rendszer használatára.

Napjainkban, a fokozott üzleti versenyben a vállalkozások számára kiemelten fontos, hogy:

  • meglévő ügyfeleit megtartsa és magas színvonalon, az egyedi igényeket figyelembe véve szolgálja ki,
  • új ügyfeleket szerezzen, melynek költsége többszöröse a meglévők megtartásához képest,
  • ezek a vevők elégedettek legyenek, és minél gyakrabban, minél többet vásároljanak.

Amennyiben ezek mögött jól működő üzleti folyamatok és támogató informatikai rendszerek is állnak, komoly versenyelőnyt jelent az üzleti versenyben, és ami a legfontosabb, az értékesítések, a bevételek és a profit növekedését eredményezik.

 

Kérjük, olvassa el az alábbi kérdéseket, és ha a többségére igennel válaszol, érdemes megfontolnia a CRM rendszer bevezetését. Mi segítünk Önnek a megvalósításban!

  • Az Ön cége a tevékenységéből adódóan sok vevővel, partnerrel áll kapcsolatban?
  • Kiemelt figyelmet fordítanak ügyfeleik megtartására, fontos a vevőik elégedettsége és a cégük iránti elkötelezettsége?
  • Több munkatársa is kapcsolatban áll egy adott ügyféllel?
  • Átláthatatlan táblázatok helyett szeretné egy helyen, rendszerezve nyilvántartani az ügyfél információkat (pl. ügyfél adatok, levelezés, ajánlat, hibajegy)?
  • Szükséges, hogy a napi munka során munkatársai mindig, mindenhonnan elérjék az ügyfelekkel és az ügyviteli folyamatokkal kapcsolatos adatokat?
  • Szeretné naprakészen látni az értékesítők tevékenységét, eredményességét?
  • Szeretne egy rendszerből, könnyen kinyerhető, naprakész kimutatásokat?
  • Szeretné, hogy ne legyen több „elfelejtett” teendő az ügyviteli folyamatokban?
  • Szeretne hatékony marketing kampányokat, telefonos megkereséseket lebonyolítani?

Különösen az értékesítési területen jellemző magas fluktuáció esetében:

  • Szeretné, hogy az információ átadás/átvétel rövid időn belül megtörténjen?
  • Nem szeretné, hogy a versenytárshoz kerüljenek ügyféladatok?
  • Jó lenne, ha az új kollégák azonnal megismerhetnék az ügyféltörténetet?
  • A próbaidős munkatársak csak a nekik kijelölt ügyfeleket és információkat lássák?
  • Szeretné, hogy könnyen megoldható legyen szabadság vagy betegállomány esetén a helyettesítés?

 

A sikeres CRM rendszer bevezetés legfontosabb feltételei

  • Vezetői elkötelezettség a bevezetés és rendszer használata iránt, és ennek kommunikálása a munkatársak felé.
  • Munkatársak motiválása a rendszer használatára és a számonkérés módjának meghatározása.
  • Gondos, körültekintő tervezés:
  • konkrét üzleti célok megfogalmazása,
  • megfelelő partner a rendszer kialakításához,
  • csak az olyan funkciók használata, amikre tényleg szükség van,
  • csak azokat az adatokat rögzítsük, amikre később szükség lesz,
  • pontosan definiálni kell, hogy mikor, milyen információt kell rögzíteni, és adott információ mező egységesen mindenki számára ugyanazt jelentse.
  • Könnyen elsajátítható, egyszerű, 'felhasználóbarát' kezelői felület.
  • Látható eredmények.

Tudjon meg többet!

  • Hatékonyabb kereskedelem +

    A CRM rendszer bevezetésével kiemelt cél, hogy az értékesítési folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váljanak, az értékesítési eredmények javuljanak, egyre több Bővebben
  • Jelentések (riportolás) +

    Egy CRM rendszerbe azért viszünk adatokat, hogy azokat struktúrált formában le tudjuk kérdezni és ezekből következtetéseket tudjunk levonni. Az iT-System Bővebben
  • Kinek ajánljuk az iT-System CRM rendszert? +

    Elsősorban azon kis- és középvállalkozások részére, akik sok vevővel, partnerrel állnak kapcsolatban, és ahol a kitűzött üzleti célok elérése és Bővebben
  • Költséghatékonyság +

    A CRM rendszer hosszú távú megoldást jelent, így a bevezetésének mérlegelésekor a szolgáltatásért fizetendő összeg mellett figyelembe kell venni a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • Személyi információ menedzsment +

    A CRM rendszer alapvető funkciója, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos összes eseményt egy helyen megtaláljuk. Ezek az események azonban, ha még Bővebben
  • Testreszabás = Egyszerűsítés! +

    Fontos, hogy a CRM bevezetésekor a rendszer használata könnyen és gyorsan elsajátítható legyen és zökkenőmentesen megtörténjen az átállás. Azonban a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • 1