Költséghatékonyság

A CRM rendszer hosszú távú megoldást jelent, így a bevezetésének mérlegelésekor a szolgáltatásért fizetendő összeg mellett figyelembe kell venni a költségcsökkentő tételeket is.

  • Nincs szükség nagy összegű, egyszeri beruházásra.
  • Nincs szükség helyi rendszerfelügyeletre vagy szakemberre.
  • A havidíjak az ügyfelekkel foglalkozó munkatársak, értékesítők bérköltségeinek csak néhány százalékát teszik ki.
  • A hatékony információ áramlás nagyobb produktivitást, javulást eredményezhet.
  • Felhasználók számának változása szerint rugalmasan bővíthető/szűkíthető.

 

Árazás 

Mivel az iT-System CRM Hosting rendszer kifejezetten az adott vállalkozásra szabott CRM megoldást kínál, így az ár mindig az egyedi tárgyalások alapján kerül meghatározásra az alábbi szempontok szerint.

  • Nincs hagyományos licenszdíj – GPL
  • Egyszeri bevezeti költség
  • a szükséges konzultáció mennyiségétől és a testre szabás mértékétől függ
  • havidíjba is beépíthető!
  • A felhasználók számától függő, alacsony havi szolgáltatási díj
  • felhő alapú rendelkezésre állás
  • adatmentés
  • rendszeradminisztráció
  • felhasználói adminisztráció
  • tárhely (adatok, csatolt dokumentumok)
  • telefonos és személyes támogatás

Tudjon meg többet!

  • Hatékonyabb kereskedelem +

    A CRM rendszer bevezetésével kiemelt cél, hogy az értékesítési folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váljanak, az értékesítési eredmények javuljanak, egyre több Bővebben
  • Jelentések (riportolás) +

    Egy CRM rendszerbe azért viszünk adatokat, hogy azokat struktúrált formában le tudjuk kérdezni és ezekből következtetéseket tudjunk levonni. Az iT-System Bővebben
  • Kinek ajánljuk az iT-System CRM rendszert? +

    Elsősorban azon kis- és középvállalkozások részére, akik sok vevővel, partnerrel állnak kapcsolatban, és ahol a kitűzött üzleti célok elérése és Bővebben
  • Költséghatékonyság +

    A CRM rendszer hosszú távú megoldást jelent, így a bevezetésének mérlegelésekor a szolgáltatásért fizetendő összeg mellett figyelembe kell venni a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • Személyi információ menedzsment +

    A CRM rendszer alapvető funkciója, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos összes eseményt egy helyen megtaláljuk. Ezek az események azonban, ha még Bővebben
  • Testreszabás = Egyszerűsítés! +

    Fontos, hogy a CRM bevezetésekor a rendszer használata könnyen és gyorsan elsajátítható legyen és zökkenőmentesen megtörténjen az átállás. Azonban a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • 1