Miben különbözünk más CRM rendszerektől?

Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál.

Az előkészítés, bevezetés 15 éves kereskedelemfejlesztési és marketing tapasztalattal rendelkező tanácsadóink közreműködésével történik.

 

Az iT-System CRM rendszer előnye a piacon megtalálható „dobozos” termékekkel szemben, hogy:

  • minden esetben egyedileg, az adott cégre szabjuk, így 100%-ban az adott vállalkozás folyamataira épül,
  • integrálható más alkalmazásokkal is,
  • könnyen karbantartható, bővíthető.

 

Miért felhő alapú megoldást ajánlunk? 

Az általunk is használt definíció szerint a felhő alapú megoldás esetén a felhasználó a szolgáltatást az interneten, böngészőn keresztül veszi igénybe. A szolgáltatáshoz szükséges infrastruktúrát mi biztosítjuk.

A megoldás főbb előnyei:

  • Költségkímélő: az infrastruktúra (hardverek, szoftverek) beruházási és fenntartási költsége nem az Ön vállalkozását terheli.
  • A böngészőből elérhető webes felület miatt nincs szükség külön programok telepítésére.
  • Bárhonnan, bármikor hozzáférhető, a magas szintű rendelkezésre állást mi garantáljuk folyamatos fejlesztésekkel, beruházásokkal.
  • Biztonságos: nagy megbízhatóságú, szerverparkban elhelyezett redundáns infrastruktúra, rendszeres adatmentés.

 

Nemzetközi fejlesztés, hazai támogatás 

Az iT-System CRM rendszer a vtiger CRM megoldására épül. A vtiger CRM bevált rendszerét milliók használják világszerte. A legfontosabb előnye az, hogy nem kell liszenszdíjat fizetni a szoftver használatáért (GPL), mégis több száz fős nemzetközi fejlesztőcsapat áll mögötte. További információk:

Az iT-System 2009 óta foglalkozik sikeresen a vtiger CRM bevezetésével, és a rendkívül kedvező tapasztalatok miatt választottuk ezt a szoftvert a felhő alapú szolgáltatásunk alapjának.

Tudjon meg többet!

  • Hatékonyabb kereskedelem +

    A CRM rendszer bevezetésével kiemelt cél, hogy az értékesítési folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váljanak, az értékesítési eredmények javuljanak, egyre több Bővebben
  • Jelentések (riportolás) +

    Egy CRM rendszerbe azért viszünk adatokat, hogy azokat struktúrált formában le tudjuk kérdezni és ezekből következtetéseket tudjunk levonni. Az iT-System Bővebben
  • Kinek ajánljuk az iT-System CRM rendszert? +

    Elsősorban azon kis- és középvállalkozások részére, akik sok vevővel, partnerrel állnak kapcsolatban, és ahol a kitűzött üzleti célok elérése és Bővebben
  • Költséghatékonyság +

    A CRM rendszer hosszú távú megoldást jelent, így a bevezetésének mérlegelésekor a szolgáltatásért fizetendő összeg mellett figyelembe kell venni a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • Személyi információ menedzsment +

    A CRM rendszer alapvető funkciója, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos összes eseményt egy helyen megtaláljuk. Ezek az események azonban, ha még Bővebben
  • Testreszabás = Egyszerűsítés! +

    Fontos, hogy a CRM bevezetésekor a rendszer használata könnyen és gyorsan elsajátítható legyen és zökkenőmentesen megtörténjen az átállás. Azonban a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • 1