Személyi információ menedzsment

A CRM rendszer alapvető funkciója, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos összes eseményt egy helyen megtaláljuk. Ezek az események azonban, ha még nem történtek meg, egyben teendők is. Az iT-System CRM rendszerét használva a munkatársak elkerülhetik, hogy kétszer kelljen ugyanazt az információt rögzíteni.

Például a kereskedő megbeszél az ügyféllel egy találkozót. A CRM rendszer naptárába ezt bejegyezve megtalálja az összes megszokott naptárfunkciót: emlékeztetőt állíthat be, meghívhat másokat, delegálhatja a feladatot. A találkozóról visszatérve a CRM-ben befejezettre állítja az eseményt és kitölti a találkozó eredményét mérni hivatott mezőket. Innentől fogva már nem teendő, hanem hasznos múltbéli információ lesz ebből az eseményből.

Az adminisztráció csökkentése érdekében a CRM rendszer naptára könnyen szinkronizálható a céges Outlook naptárral és ezen keresztül a munkatársak mobil eszközeivel is.

Tudjon meg többet!

  • Hatékonyabb kereskedelem +

    A CRM rendszer bevezetésével kiemelt cél, hogy az értékesítési folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váljanak, az értékesítési eredmények javuljanak, egyre több Bővebben
  • Jelentések (riportolás) +

    Egy CRM rendszerbe azért viszünk adatokat, hogy azokat struktúrált formában le tudjuk kérdezni és ezekből következtetéseket tudjunk levonni. Az iT-System Bővebben
  • Kinek ajánljuk az iT-System CRM rendszert? +

    Elsősorban azon kis- és középvállalkozások részére, akik sok vevővel, partnerrel állnak kapcsolatban, és ahol a kitűzött üzleti célok elérése és Bővebben
  • Költséghatékonyság +

    A CRM rendszer hosszú távú megoldást jelent, így a bevezetésének mérlegelésekor a szolgáltatásért fizetendő összeg mellett figyelembe kell venni a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • Személyi információ menedzsment +

    A CRM rendszer alapvető funkciója, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos összes eseményt egy helyen megtaláljuk. Ezek az események azonban, ha még Bővebben
  • Testreszabás = Egyszerűsítés! +

    Fontos, hogy a CRM bevezetésekor a rendszer használata könnyen és gyorsan elsajátítható legyen és zökkenőmentesen megtörténjen az átállás. Azonban a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • 1