Testreszabás = Egyszerűsítés!

Fontos, hogy a CRM bevezetésekor a rendszer használata könnyen és gyorsan elsajátítható legyen és zökkenőmentesen megtörténjen az átállás. Azonban a felhasználóknak nem könnyű eligazodni a legtöbb CRM rendszerben meglévő sok funkció és adatmező között.

 

Kifejezetten az adott vállalkozásra szabható megjelenítés

Az iT-System CRM tervezésekor és bevezetésekor kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a munkatársak számára csak azok az elemek láthatóak, amiket valóban használniuk kell.

A modulok adatmezőinek, választólisták elemeinek megjelenítése szabadon beállítható a felhasználói szerepkörök (munkakörök) szerint. Az adatmezők (listák, választható mezők, kötelező mezők) teljes körűen testre szabhatók az egyedi igényeknek megfelelően.

 Íme, néhány gyakorlati példa:

  • űrlapok, mezők, nézetek kialakítása
  • a nem használt modulok, mezők elrejtése
  • az egyes modulok közötti kapcsolat létrehozása, szinkronizáció
  • jogosultsági szintek beállítása
  • terméklista, árlista, kedvezménylista meghatározása
  • riportok kialakítása

 

Könnyen elsajátítható, egyszerű használat

Mivel a rendszer az egyedi igények szerint alakítható, és teljes mértékben az adott vállalkozás folyamataira épül, a használatával egyszerűsödnek, és felgyorsulnak a folyamatok.

Kiemeltünk néhány funkciót, lehetőséget, amelyek az egyszerű használat révén a hatékonyságot növelik:

  • kezelői felület munkakörökre szabott megjelenítése
  • megjelenített adatok könnyen rendezhetők
  • egyszerű és részletes keresések
  • egyénileg és csoportosan beállítható szűrők (nézetek)
  • teljes körű magyar felhasználói felület
    (más nyelv használata felhasználónként beállítható)
  • automatikus munkafolyamatok (workflow-k), automatikus email küldések

Az egyszerű, átlátható megjelenítés mellett fontos, hogy a tervezés során definiált adatmezők mindenki számára ugyanazt jelentsék!

Tudjon meg többet!

  • Hatékonyabb kereskedelem +

    A CRM rendszer bevezetésével kiemelt cél, hogy az értékesítési folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váljanak, az értékesítési eredmények javuljanak, egyre több Bővebben
  • Jelentések (riportolás) +

    Egy CRM rendszerbe azért viszünk adatokat, hogy azokat struktúrált formában le tudjuk kérdezni és ezekből következtetéseket tudjunk levonni. Az iT-System Bővebben
  • Kinek ajánljuk az iT-System CRM rendszert? +

    Elsősorban azon kis- és középvállalkozások részére, akik sok vevővel, partnerrel állnak kapcsolatban, és ahol a kitűzött üzleti célok elérése és Bővebben
  • Költséghatékonyság +

    A CRM rendszer hosszú távú megoldást jelent, így a bevezetésének mérlegelésekor a szolgáltatásért fizetendő összeg mellett figyelembe kell venni a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • Személyi információ menedzsment +

    A CRM rendszer alapvető funkciója, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos összes eseményt egy helyen megtaláljuk. Ezek az események azonban, ha még Bővebben
  • Testreszabás = Egyszerűsítés! +

    Fontos, hogy a CRM bevezetésekor a rendszer használata könnyen és gyorsan elsajátítható legyen és zökkenőmentesen megtörténjen az átállás. Azonban a Bővebben
  • Miben különbözünk más CRM rendszerektől? +

    Az iT-System nem „dobozos” CRM terméket, hanem kifejezetten az adott vállalkozásra szabható, felhő alapú CRM megoldást kínál. Az előkészítés, bevezetés Bővebben
  • 1