Vissza a főoldalra

Rendszerüzemeltetés

|| iT-system magyarország | Rendszerüzemeltetés ,informatikai rendszergazda, rendszergazda, Rendszer tervezés, kialakítás,  vékonykliens technologia, offsite adattárolás, backup stratégia, it megoldásokTársaságunk rendszergazdai, rendszer-felügyeleti, távfelügyeleti tevékenységet végez, továbbá informatikai biztonságtechnikával, valamint IT tanácsadással foglalkozik.

A magas színtű szakirányú képzettséggel és szakmai tudással rendelkező munkatársaink  biztosítják, hogy az Ön által ránk bízott feladatot a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető leghatékonyabban elláthassuk.

|| iT-system magyarország | Rendszerüzemeltetés ,informatikai rendszergazda, rendszergazda, Rendszer tervezés, kialakítás,  vékonykliens technologia, offsite adattárolás, backup stratégia, it megoldásokTapasztalataink hardver és szoftver területeken egyaránt széleskörűek, mert ügyfeleinknél igen változatos eszközpark található:

Windows és Linux szerverek, Windows és Linux kliensek, különböző levelező és csoportmunka szoftverek (Lotus Domino + Notes, MS Exchange + Outlook, Linux alapú mail szerver), fax szerverek, szokványos irodai alkalmazáscsomagok (MS Office 9x-2007, Corel WordPerfect)

Ügyfeleink hazai kis- és középvállalkozások,  ügyvédi- és közjegyzői irodák. Ez rámutat arra is, hogy nemcsak a szolgáltatás minőségében, hanem adatvédelem és bizalmi információkezelés tekintetében is kifogástalan szolgáltatást nyújtunk.

 

Szolgáltatásunk néhány fontos jellemzője:

1. Telefonos szakértői segítségnyújtás:

Ügyfeleink problémáinak 70-85%-át telefonos segítségnyújtással percek alatt oldjuk meg. Telefonos segítséget nyújtunk (szerződéstípustól függően )  több irodának.

2. Gyors probléma-elhárítás:

Önök folyamatosan képzett, naprakész tudással rendelkező és sok felhasználói problémával találkozó informatikus segítségét kapják, aki ismeri és használja a különböző operációs rendszerek és irodai szoftverek által biztosított üzleti előnyöket. Munkatársaink széleskörű gyakorlattal rendelkeznek mindenféle feladatmegoldás terén, így képesek a problémák nagy részét néhány perc alatt rutinból megoldani, ezáltal stabil működést biztosítanak vállalkozásának.

3. Távfelügyelet telefonos segítségnyújtás és interneten keresztüli közvetlen beavatkozás útján:

A hálózat struktúrától és a szerverkiépítettségtől függően, a szerverekre és a kliensgépekre is kiépíthető IP tunnel alapú megfigyelő és beavatkozó program használatával egyrészt figyelemmel kísérhető a rendszer állapota, másrészt orvosolhatóak a szoftveres problémák (víruskeresés, levelezési gondok megoldása, frissítések telepítése, adatbázis hibák elhárítása, adat visszaállítás mentésből…), és elvégezhetőek a rendszer adminisztrációjával kapcsolatos feladatok (felhasználók felvitele, törlése, jogosultságok állítása). A felügyelt szerverek és munkaállomások értesítéseket küldenek a különböző kritikus események állapotáról (adatmentés, vírus-események, szerver-kliens problémák stb.).

Szükség szerinti kiszállás:

Amennyiben a hiba elhárítása a távfelügyelet eszközeivel nem orvosolható, kollégánk a helyszínre történő kiszállással oldja meg a feladatot.

4. Gyors kiszállás:

Budapest területén sürgős hívás esetén - eddigi mérések alapján - 25-50 perc alatt a helyszínen van a feladat szakértője.

A társaságunk célja, hogy a legmagasabb vevői igényeket is kielégítő megoldásokat a legjobb minőségű termékekkel ötvözve, stabil tanácsadói és technikai csoportot bizosítson partnerei részére.

 

Mindezek mellett vállaljuk, bármilyen informatikai, vagy irodatechnikai igény gyors, és hatékony teljesítését.


Email Drucken Favoriten Twitter Facebook Myspace Digg aol blogger google reddit YahooWebSzenario