Távsegítség

Távsegítség igénylése

Ha Önnek távoli segítségre van szüksége (szeretné, hogy munkatársunk átvegye az irányítást számítógépe felett az interneten keresztül és megoldja a felmerült problémát) de még nem rendelkezik a cégünknél rendszeresített távoli elérést segítő szoftverrel, úgy a következő programok használatát ajánljuk. 

 

  • ScreenConnect
  • TeamViewer

Meghívókód alapú távsegítség:

Kérjük, hogy a munkatársunktól kapott kódot gépelje be a lenti Meghívókód mezőbe, majd kattintson a mező melletti piros nyílra a távsegítség elindításához.

Amennyiben nem jelenik meg a beágyazott űrlap, úgy kérem kattintson az alábbi gombra, melyen keresztül közvetlenül elérheti távsegítség rendszerünk belépő oldalát.

iT-System Remote Support aloldal

  1. Ha ScreenConnect megoldásunkkal a csatlakozás sikertelen, kérjük töltse le a széles körben használt TeamViewer alkalmazást a következő link követésével:

    TeamViewer QuickSupport

  2. A program letöltése után indítsa el, majd várja meg, míg az azonosító és jelszó számsorok láthatóvá válnak
  3. Az azonosító és jelszó számsorokat ossza meg munkatársunkkal